А так ми працюємо!
Чи можна знайти щось спільне, об’єднати на уроці поняття “цінності людини”(родина, сім’я, щастя, любов) та “граматичні категорії іменника”(рід, число)?
Чи легко розрізняти рід іменників уже на першому уроці вивчення теми?
Чи можна “малювати” іменники, шукати їх “деталі” та закріплювати тему?
Чи можна легко, дружно працювати в парі, групі, усім разом, а відчувати свою, саме свою впевненість, власну компетентність та легко визначати рід іменників, складати речення, працювати з текстом?
Чи можна проаналізувати свою роботу та визначити “успіхи” й “помилки”?
Саме так, по-діловому, працювали учні 3-Г класу на уроці української мови.
Щільно, багато практичних вправ, потрібних коментарів для розуміння.
Що допомагало?
Розуміння + підтримка! Усіх! Один одному. Учнів та вчителя.
Для нас важливе партнерство!
Коментарі
Дописати коментар